marți, 22 ianuarie 2013

Rugaciune


Scoate-mi Doamne inima, extrage din ea sufletul si pune-l intr-o balanta cu toate sentimentele, cele bune de-o parte si cele rele de cealalta si echilibreaza-le.
Scoate-mi Doamne si creierul, aduna-mi toate gandurile si pune-le intr-o balanta, cele senine de-o parte, cele intunecate de cealalta parte si echilibreaza-le.
Apoi pune Doamne sentimentele pe un taler si gandurile pe celalalt taler intr-o singura balanta si echilibreaza-le.
Spala-le de pacate si de rele, curata-le, purifica-le si doar daca mai merit Doamne, pune-mi gandurile in inima si sentimentele in creier si monteaza-le la locul lor pe fiecare.
Caci tu esti Atotputernic. Amin.

4 comentarii:

  1. in caz ca esti de parte barbateasca poti completa cu:
    Scoate-mi Doamne ficatul, extrage din el toate sticlele de bautura si pune-le in frigider, cele bune de-o parte si cele rele de cealalta si echilibreaza-le. Scoate-mi Doamne si creierul, aduna-mi toate femeile din el si pune-le in dormitor, cele blonde de-o parte, cele intunecate de cealalta parte si echilibreaza-le. Spala-le de pacate si de rele, curata-le si doar daca mai merit Doamne le montez io.
    Daca esti de parte femeiasca totusi poti ramane la ideea ca toti barbatii e porci si nici gand sa te atingi de ei in post.

    RăspundețiȘtergere