duminică, 27 iulie 2014

O noua aventura!

Cand te-am vazut prima oara nici macar nu eram constienta cate clipe minunate vom petrece impreuna, pentru ca atunci cand te-am luat acasa a fost un impuls de moment, o atractie irezistibla si nimic mai mult.
Acum trebuie sa recunosc ca dormitorul meu ar fi fost pustiu si plictisitor fara tine.
Nu as vrea sa uit nicicand noptile fierbinti de vara cand ma intindeam goala desupra ta si ma rasfatai cu mangaieri moi si catifelate. Atingerile tale erau ca niste picaturi de ploaie pe pielea mea insetata, ca niste sarutari pe buze de fecioara flamanda de dragoste. Ma desmierdai in moduri pe care nu sunt in stare sa le transpun in cuvinte.
Abia asteptam sa ajung seara acasa sa ma imbratisezi si sa ma aliniti cum doar tu stiai s-o faci,  sa aprind lumanari parfumate si sa las aroma lor sa ne invaluie. Ma lasam purtata de tine pe culmile celor mai indraznete visuri si ma trezeam in fiecare dimineata cu gandul ca ne mai despart doar cateva ore pana  vom fi din nou impreuna. Ardeam de nerabdare sa ma intorc acasa si sa te gasesc asteptandu-ma cuminte.
Nu pot uita nici noptile friguroase de iarna cand ma invaluiai si imi incalzeai fiecare particica a corpului in parte si-mi alinai trupul ostenit. Nici senzatia ca dupa un dus fierbinte doar pe tine te mai doream. Nici toate secretele pe care ti le-am destainuit in soapta, noapte de noapte cand tu ma ascultai in tacere.
Amintiri mi-au ramas in minte si despre noptile in care adormeam plangand din cauze care nu aveau nicio legatura cu tine, dar tu ai fost acolo si mi-ai sters lacrimile in somn.
Cu parere de rau trebuie sa-ti spun azi ca mangaierile ti le-am simtit obosite, culorile vii au palit si nu-mi mai zambesti de cate ori intru in camera, iar eu nu sunt dispusa sa fac compromisuri. Niciodata nu am fost. Cu toate astea vei avea in sufletul meu intotdeauna un loc si ma voi gandi cu drag la tine. Am trait atat timp impreuna incat mi-e greu sa fac asta, dar m-am indragostit cand am intrat pe siteul unui magazin outlet cu preturi super avantajoase si trebuie sa stii ca imi voi cumpara alta lenjerie de pat.
Te voi inlocui si sper din tot sufletul ca noua mea aventura sa fie la fel de incitanta ca cea petrecuta alaturi de tine.

Poate chiar mai buna pentru ca la http://www.lenjeriipat-outlet.ro am gasit lenjerii de pat 3d si chiar 5d si toate au oferta de 1+1 gratis. Nici nu vreau sa ma gandesc ce senzatii noi si unice voi trai in viitorul apropiat. Ramai cu bine.


3 comentarii:

  1. O astfel de oda am simtit eu nevoia sa ii inchin castronului roz de plastic in care faceam prajiturile. Mi s-a spart zilele trecute, dupa ce ne-am distrat impreuna aproape zece ani. :))))
    Bafta la concurs!
    Te voi ruga sa pui linkul pe cuvantul outlet, pentru a respecta intocmai regulamentul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vienela. :) Da, imi place sa personific diverse chestii... :P
      Am pus linkul si pe outlet.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere