luni, 29 decembrie 2014

La revedere 2014!

A mai trecut un an:
Un an cu bune si rele.
Un an cu intamplari frumoase si intamplari urate.
Un an cu realizari si dezamagiri.
Un an cu visuri ingropate si cu sperante renascute.
Un an in care am intalnit prieteni noi si m-am reintalnit cu cei vechi.
Un an in care am iubit si am incercat sa nu urasc.
Un an in care am fost mai aproape de mine si mai departe de cei la care tin.
Un an in care s-a mai adaugat un rid datorita zambetului care a razbatut chiar si printre lacrimimi.
Un an in care nu ai fost langa mine dar te-am purtat in suflet.
Un an in care chiar daca nu au iesit toate socotelile... inca mai e timp de-o rectificativa.

Un an echilibrat in care am castigat experienta.
Un an care tocmai se termina. La revedere 2014, iti multumesc pentru tot ce mi-ai adus.
Va multumesc si voua tuturor celor care mi-ati fost aproape chiar si numai cu gandul. Sa ne vedem cu bine in 2015!

Abia te astept 2015!

Un comentariu:

  1. Sa iti fie bine, prietena draga!

    Sa ai puterea sa te ridici de fiecare data. Cand esti sus sa ai curajul de a intinde mana unui om care are nevoie de tine.

    Sa nu uiti sa zambesti! oricat ti-ar fi de greu.

    te imbratisez cu drag si dooooooooooooooooooooooooooooor!

    RăspundețiȘtergere