luni, 31 decembrie 2012

Goodbye 2012!


Am tot incercat sa scriu ceva istet pentru sfarstiul anului.
Sa scriu cat de multe am invatat, cat de mult am realizat.
Sa fac rezumatul anului care tocmai se termina, sa-mi iau angajamente noi pentru anul ce va sa vina in scurt timp.
Cu toate astea cuvintele par de prisos, ce trebuie sa se intample se va intampla, indiferent daca o gandesc si analizez eu dinainte.
Nu pot sa sper decat ca imi voi invata lectiile la timpul lor si voi merge mai departe, fare resenimente, fara prejudecati, fara pareri de rau si regrete.

Se pare ca mi-am terminat portia de cuvinte pe anul acesta.
Mai am de scris doar "keep going" sau altfel spus "Zoe fii barbata!"

click pe link

2 comentarii:

  1. Da.. fara regrete... totul se intampla cu un rost. Uneori il vezi indata... alteori astepti ani...:)

    Eu iti doresc sa fii puternica... zambitoare.. sa nu plangi decat in perna... singura.. :)

    Imbratisari curajoase, Zoe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc la fel din tot sufletul.
    Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere