sâmbătă, 15 decembrie 2012

Meteor shower


Cu cateva nopti in urma la ora 1, la -10 grade, stateam cocotata pe geam sa vad stele cazatoare.
Bilantul dupa o ora (in reprize) de rezistat eroic in ger si in pozitia nefireasca pe care o adoptasem, 5 stele si o steluta, in total 6 dorinte care abia astept sa mi se indeplineasca.
Trebuie sa recunosc ca nu am mai vazut stele cazatoare pana la varsta asta, sau daca am mai vazut nu-mi aduc aminte.
Cand am vazut-o pe prima am inceput sa rad ca un copil si pret de cateva minute am fost convinsa ca dorinta mea se va implini.
Apoi din pacate, creierul a procesat ce varsta am si am redevenit un om matur.
Cu toate astea m-am lasat in voia bucuriei la fiecare din cele 6 cate am vazut.
Imaginea si sentimentele traite au meritat tot efortul.
Chiar daca nu a durat foarte mult, am redescoperit cum e sa fii copil.
Sa te bucuri pur si simplu si sa crezi din tot sufletul ca atunci cand vezi o stea cazatoare si-ti pui o dorinta, cu siguranta se va implini.
In adancul sufletului sunt copil. Trebuie doar sa-l las sa ajunga la suprafata mai des.
Sa lasam copilul din noi sa mai creada in stele cazatoare!

3 comentarii:

  1. Fie ca toate visele sa se materializeze... nu renunta sa crezi... nu renunta niciodata la visele tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii bine ca eu ma misc si ma lupt pentru visele mele... :)

    RăspundețiȘtergere