marți, 13 noiembrie 2012

Eu si noaptea.


In linistea noptii imi ascult gandurile. Aud fosnet de frunze, fasaitul rotilor pe asfalt, zgomotul motoarelor turate, scrasnetul franelor, pasii unui trecator grabit, mieunatul unui motan urmat de latratul unui caine.
Toate acestea sunt zgomotele noptii. Dar oare gandurile mele unde au disparut?
In minte imi vine imaginea unei carti postale agatate in coltul oglinzii. Era vara in vederea respectiva si soare.
Imi lipseste vara. A trecut asa de repede ca nu am avut timp s-o iubesc si s-o asmiliez cu toata fiinta mea sa-mi tina de cald pana la primavara.
As vrea sa fie o vara vesnica cu miresmele si florile primaverii, cu culorile si aromele toamnei, iar din cand in cand sa ploua cu fulgi mari si grasi de zapada ca in luna mai cand se scutura florile copacilor.
Mi-au inghetat si mainile si picioarele pentru ca am lasat geamul deschis, dar gandul meu a ramas agatat de o raza de soare.
Noapte buna vara! Sper sa ne regasim la anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu