vineri, 16 noiembrie 2012

Lamai si Lacrimi


Atunci cand viata iti ofera numai lamai, se spune ca cel mai bine ar fi sa faci o limonada. 
Atunci cand ai nevoie de un umar pe care sa plangi si cineva ti-l ofera, nu ezita, foloseste-l! Cine stie cand te vei mai intalni cu ocazia asta. De cele mai multe ori o strangere in brate si o portie buna de plans e tot ce iti trebuie ca sa te ridici, sa te scuturi si sa poti merge mai departe.
Lacrimile sunt cel mai bun medicament pentru suflet. O data ce le-ai dat drumul la vale, curata tot si spala sangele inchegat din ranile adanci, care nu se cicatrizeza. Dezinfecteaza si purifica.
Mi-ar placea sa fiu o lacrima sa ofer alinare.
Azi, desi nu a plouat, le-am lasat sa curga...si mi-am promis ca din toate lamaile pe care le-am primit in ultima vreme sa fac cea mai gustoasa limonada.

4 comentarii: